Forum www.gazetabilgoraj.fora.pl Strona G│ˇwna
 FAQ   Szukaj   U┐ytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   Zaloguj 

Trener zmierzyl poziom tluszczu (takimi specjalnymi szczypca

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.gazetabilgoraj.fora.pl Strona G│ˇwna -> Bi│goraj
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 749
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 13:22, 10 Kwi 2014    Temat postu: Trener zmierzyl poziom tluszczu (takimi specjalnymi szczypca

tak si─Ö zapu┼Ťci┼éam wiec mam ogromn─ů motywacj─Ö i pow├│d do ─çwicze┼ä a dodatkowo wczoraj kupi┼éam rowerek stacjonarny i cwicz─Ö do godz dziennie bo uda i po┼Ťladki te┼╝ pozostawiaj─ů wiele do ┼╝yczenia
[link widoczny dla zalogowanych]
słyszałam od wielu osób ze najlepiej przebic na wiosne...
[link widoczny dla zalogowanych]
Anita Sokołowska
[link widoczny dla zalogowanych]
Czytam ten temat i poprostu nie dowierzam ile z was samodzielnie farbuje włosy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] 1oygrxbc4myfj [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bo dla mnie to szczerze m├│wi─ůc spa─ç nie daje. [link widoczny dla zalogowanych] Na de mna mieszkaja arabowie ...
Mam nadzieje. przestac o tym myslec i zajac sie czyms innym tak wogole to isc do szkoly zaczac robic kariere to wtedy na pewno sie zajdzie los bywa przewrotny Mo┼╝liwe ┼╝eby @ tak poprostu si─Ö nie pojawi┼éa? Jelito sk┼éada si─Ö z 3 g┼é├│wnych cz─Ö┼Ťci: Oczywi┼Ťcie ─çwiczenia fizyczne te┼╝ odgrywaj─ů ogromn─ů rol─Ö w temacie od┼╝ywianie\utrzymywanie ┼é─ůdnej sylwetki cia┼éa. [link widoczny dla zalogowanych]
┼éadnych, naprawd─Ö, cz─Östo po studiach wy┼╝szych, znaj─ůcych kilka j─Özyk├│w.S─ů te┼╝ namiary na turystki, czasami ze zdj─Öciami!!! pod rzad 2 razy kopenhaska i za pierwszym schudlam 6 kg. co mo┼╝e byc tego przyczyn─ů chc─Ö schudn─ů─ç ale juz nie wiem co mam zrobic Szanujmy siebie nawzajem ,swoje wybory i opinie. To bardzo m─ůdre s┼éowa i ja si─Ö pod nimi podpisuj─Ö. Co to ma do rzeczy czy Tyszkiewicz jest hrabiank─ů czy nie jest. Cezary Pazura, Bogus┼éaw Linda, Marcin Doroci┼äski. - a w biodrach tyle co J.Bergmann, J.Flank, E.Wachowicz i A.Spieczy┼äska (.......)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
czy trzeba czy nie...
temu m─ů┼╝ wyszed┼é z domu, chcia┼éam sobie pospa─ç jeszcze, ale spojrza┼éam na ┼Ťcian─Ö...
[link widoczny dla zalogowanych]
czy chetnie ubieracie spodnie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Taylor Dane
[link widoczny dla zalogowanych]
no co ty ....
okolo 15 zm, cieta po operacji...
a sernika oczywiscie nie zrobilam..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Odnawiam temat... [link widoczny dla zalogowanych] I przyznam bylo warto..mimo ze przechodzilam w czapce 2 lata .
Jako, iz pochodze z Poznania, sa to 3,5godziny drogi, wiec zaden samolot nie wchodzi w rachube, jade juz potem autkiem pozdrawiam Jak w kazdej stolicy koszmarne ceny, zero pracy dla przyjezdnych. Pod biustem masz malo ÔÇô to nie problem! bez nudy??? [link widoczny dla zalogowanych]
Ale musze [link widoczny dla zalogowanych] era.html z┼é koszty ok. Ale raczej nie sprzedadz─ů bez recepty. w. ┼éadniorku a dietetyk wie o chorobie jak wygl─ůda taka wizyta ja wie...tak si─Ö astanawiam 4)Dj Ozi - Juicy Pen (Hot Girls Vocal Mix Cut By Axe)
[link widoczny dla zalogowanych]
zgoda ordynariusza miejsca, to znaczy, ┼╝e do zawarcia zwi─ůzku ma┼é┼╝e┼äskiego konieczna jest jego zgoda.
[link widoczny dla zalogowanych]
Fanka, Ty ┼éyka┼éa┼Ť jakie┼Ť tabletki z pietruszk─ů???
czy wy nie przesadzacie?
[link widoczny dla zalogowanych]
Jem pół godziny po tabletce pół kanapki pózniej obiad,ale moja córka 4 letnia je więcej tego obiadu niż ja.
[link widoczny dla zalogowanych]

nosiłam gips na lewej ręce od palców po łokieć ...
[link widoczny dla zalogowanych]
mo┼╝na przed┼éu┼╝a─ç jednocze┼Ťnie obie nogi lub obie r─Öce lub jednocze┼Ťnie i r─Ök─Ö i nog─Ö (sama mia┼éam do wyboru tak─ů mo┼╝liwo┼Ť─ç). Fakt dr.Broma bardzo mi┼éy ,sympatyczny na kazdy telefon ,opieka w klinice tez bardzo fajna ,ale to mi nie wystarcza gdy patrze codzienie na moje piersi spaprane o kt├│rych mazy┼éam tyle lat i tyle lat wyrzeczen odk┼éadania pini─ů┼╝kow na co┼Ť co jest bardzo ┼╝le zrobione,normalnie krew mnie zalewa.
na pytanie jakie mam dobre strony i jakie mniej dobre odpowiedzialam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mój M ma być podobno z tydzień.........zobaczymy.
przede wszystkim, to jak juz wczoraj wyjasnilam, nie chodzi mi wcale o zadne uogulnienia, bo wiadomo, ze co facet to inny gust.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdro [link widoczny dla zalogowanych] Dostaje od 28.
Ok zaraz Ci wy┼Ťl─Ö, a Ty pode┼Ťlij wtedy swoj─ů to zobacz─Ö czy mi faktycznie za szybko dnie zdj─Öli. Przecie┼╝ tam nie ma ┼╝adnych gwiazd... Stellamix- u mojej ma┼éej te┼╝ nadal nie ma dolnych dw├│jek W Warszawie jest ┼Ťwietny salon na Merliniego. pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
Lekarz utemperowa┼é dzi┼Ť moje zap─Ödy (wg usg ma termin na 27 lipca) i kaza┼é sugerowa─ç si─Ö wg om, czyli 6 sierpnia. wypier*alaj z mojego nicka frajerze!!!!!!! Oczywiscie, ze zamieszcze jak tylko dowiem sie jak a poki co podaj maila to Ci prywatnie je wysle. Szkoda, bo ┼Ťliczna z niej dziewczyna, ma pi─Ökne, idealne rysy twarzy i wysportowana figur─Ö-tylko pozazdro┼Ťci─ç wtedy mo┼╝na wsadza─ç 30-40 min bez obaw i samemu doj┼Ť─ç. i ci powiem jakie s─ů skutki .. Jestem tou od 8 lat,c├│rka te┼╝.
a tak to nawet ┼Ťwiat┼éa nie zapala┼éam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Polecam bardzo klinik─Ö- nowoczesna, dobre sprz─Öty, ┼Ťwietni specjali┼Ťci!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja kiedy┼Ť pr├│bowa┼éam mereidi 10 kg w tydzie┼ä a potem sta┼éam w miejscu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Witaj mia┼éem to samo co ty a pomog┼éo mi to ┼╝e zmieni┼éem prac─Ö na l┼╝ejsz─ů bez obci─ů┼╝e┼ä kr─Ögos┼éupa dotychczas prz stosowaniu diet chud┼éam szybko i r├│wnie szybko wraca┼éam do poprzedniej wagi , ba nawet wy┼╝szej.
Ale spr├│buj tak, je┼Ťli bedziesz pewna ┼╝e dasz rad─Ö nast─Öpnym razem przed┼éuzysz jak pisala Oczyszczona na poczatku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wasza atrakcyjnosc wzrosnie!!!!
Acha - wg ciebie kazda kobieta zachodzaca w ciaze a pracujaca psuje ci opinie?
pozdrawiam,
Dzisiaj wstali oboje z suchymi pieluchami i na nocnik zrobili

Od pewnego casu zaczał zamazywać mi sie wzrok np po nocy, i od skosków cisnienia. [link widoczny dla zalogowanych] jesli chcialas miec z waskich, pelne usta 1ml restylane no to powodzenia, bo najlepiej gdyby to kosztowalo jak najmniej, zrobilo z Ciebie piekna kobiete i jeszcze trzymalo sie cale zycie, a zadna nie mysli o tym ze skora sie starzeje, zmienia sie mimika twarzy, z czasem pojawiaja sie problemy z zebami....
Wita,, mam 15 lat.By┼éam u ginekologa i przepisa┼é mi ten lek na up┼éawy.U┼╝ywam go ju┼╝ 2 noc. Wysoko┼Ť─ç wynagrodzenia oraz dni pracy do uzgodnienia (w ┼Ťrody dysponuje ca┼éym dniem wolnym). nie na ka┼╝dego podzia┼éa, ale moja mama mia┼éa tak─ů metod─Ö: Babeczka jest super-nigdy sie na niej nie zawiodlam a i ceny bardzo przyzwoite. Nie s┼éysza┼éa┼Ť, a szkoda, bo to Tw├│j rozmiar (BTW normalna rozmiar├│wka stanik├│w to obwody od 60 a miski do K, i to brytyjskiego, co w polskich firmach dawa┼éoby R-S) [link widoczny dla zalogowanych]
K┼éopotem tez i niedogodno┼Ťci─ů by┼éo moje krycie si─Ö z tytm rrodzajem substytutu seksu przed domownikami - przed nia i przed dzie─çmi. [link widoczny dla zalogowanych] Ot├│┼╝ we wtorek mam mie─ç (po tylu latach) zabieg dermabrazji mechanicznej, dosy─ç bolesny ale podobno skuteczny. - do dw├│ch godzin po zabiegu nic nie je┼Ť─ç i nie pi─ç, Pomimo, tego ┼╝e si─Ö nie znamy szczerze Ci powiem, ┼╝e jeste┼Ť mi┼é─ů szczer─ů osob─ů i pewnie masz dobre serduszko, a takie serduszka pomimo tego, ┼╝e czasem duzo cierpi─ů to te┼╝ potrafi─ů duzo wytrzyma─ç.. mam taki problem: nie wiem, co zrobi─ç z tym garnkiem.
A ma zameldowan─ů firm─Ö?
[link widoczny dla zalogowanych] albo inn─ů tego typu (ja akurat
Tacy jeste┼Ťmy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.gazetabilgoraj.fora.pl Strona G│ˇwna -> Bi│goraj Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin