Forum www.gazetabilgoraj.fora.pl Strona Gwna
 FAQ   Szukaj   Uytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   Zaloguj 

dobrze, że tej kawy nie wypiłam.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.gazetabilgoraj.fora.pl Strona Gwna -> Bigoraj
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 749
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 22:15, 25 Mar 2014    Temat postu: dobrze, że tej kawy nie wypiłam.

a ja dziennie ok 1000 jem [link widoczny dla zalogowanych] O kurde ona jest obrzydliwa z tym usmiechem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I zrobiłam kilka, drobnych w sumie rzeczy, dla dzieci i siebie.
TO NIE JEST ŻADEN SPAM, WIRUS NIC TAKIEGO TYLKO EKATALOG AVON GWARANTUJE!(widać to po adresie linka) Będę wdzięczna za pomoc.W celu weryfikacji mojej prawdomówności zachęcam wejść na mojego walla by się o tym przekonać że do moich znajomych tez to wysyłam - Twoja fatyga będzie dla mnie bezcenna!Mogę wygrać cenne nagrody dzięki jednemu Twojemu kliknięciu w link!
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie jest sie odpornym i mozliwe jest zakazenie. [link widoczny dla zalogowanych] Hejja (prywatnie dwojke) ja bylam w klinic e u doktora koczewskiego w poznaniu i u dr shadiego i to on bedzie mi robil operacje bardzo sympatyczny czlowiek on takze przyjmuje w poznaniuwww.klinikagrunwaldzka.pl [url=http://anonse-erotyczne.intymnezyciemarka.pl]anonse erotyczne
Carem!! Witam Rób dalej to co robisz, na pewno zobaczysz za jakis czas efekty, wytrwałości! Więc za tym pierwszym razem poszłam do mojego lekarza, bo stan mojego palca był tak zaawansowany, że wyrosło mi coś o nazwie \dzikie mięso\. no to moze ogurki kiszone moja córcia też ma na imie nikola i to imie jest odzwierciedleniem męskiego imienia mikołaj te idio..i co się nie znają to niech spier...ają i swoje dzieci niech oszpeca imieniem npTekla albo Zenobia bo nie są oklepane a z dziecka pózniej będą sie nabijać NIKOLKA ŚLICZNE IMIE Przykro mi ale to niemozliwe
bo moje piersi są ciut pełniejsze, ale nie nabrzmiałe, obolałe czy tkliwe.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam nadzieję, że Twój Brat ma farta i ten jeden dzień świąteczny ma wolny 50km to jeszcze mała odległość Życzenia nie złożone


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 749
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Sob 3:38, 05 Kwi 2014    Temat postu: ja miałam za wysoka prolaktyne i tez brałam bromergon i ju

No ale rozumiem za kosmetyki wysokiej jakości się płaci.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale ciaze masz wysoka i zaczelas brac leki.. A Grażyna Torbicka?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

chociaż w tamtym roku było ich mniej niż w poprzednie lata....... [link widoczny dla zalogowanych] Lekarz u którego byłam się skonsultować czy jest sens robienia tych kwasów, odpowiedział, że nie.
I co wy na to oswiadczenie? A ja kupiłam L tuwww.kami.med.pl/ Coco Jambo bardzo mi sie kiedys podobało. Witaj Wiec co mnie przekonalo do slim figura? [link widoczny dla zalogowanych]
up Co do zabicia dumbledora to mi się wcale ten pomysł nie spodobał, podobnie jak mi się nie podobało zabicie syriusza, a na dodatek jescze niektórzy mówią, że rowlin na koniec zabije pottera, jak dla mnie to by była beznadzieja msbeyaa, uważaj z tym wysiłkiem, jeśli już, to delikatnie. Śniadanie: Unikamy natomiast alkoholu, kawy i herbaty nie słodzimy, najlepsza do picia jest woda i maślanka. Dodam ze jestem jasna szatynka.. LUDZIE...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tak więc osobiście polecam ten szpital.
[link widoczny dla zalogowanych]
a jak dobrac koło zamachowe do osoby??? Nudne to.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

heh czego nie robi się dla wygladu!! [link widoczny dla zalogowanych] Ja popełniłam ten błąd i tak się spaliłam że nie mogłam nawet siadac bo mnie pupa piekła...
studiuje komsetologie wiec sama o siebie dbam, nie potrzebuje nikogo. ja w to nie wierzę, lepiej zjeść świeży owoc niż owoc w kartonie z E314 dokladnie Izuni moj chłopak jest tak nim podniecony ze cay czas by sie na niego patrzył ...xD moze napisze wam obsluge pzremywania..:ehh Co do jedzenia to ja np. [link widoczny dla zalogowanych]
dodam jeszcze ze chce przyspieszyc okres poniewaz wypada mi w dzien mojego slubu i chcialam zostac go wczesniej abym nie miala w dzien slubu Czy myslicie ze mi sie powiedzie. Przestan tyle mysleć i rozluźnij się trochę. dobrze to dziewczyny ujeliscie!! Nie jest lekko, ja jestem już trochę taka nijaka momentami w tym temacie, potem znów wszystko we mnie kipi. Jesli znasz biegle wloski, polski i moze jeszcze jakis inny jezyk z odrobina szczescia mozesz znalezc calkiem dobra prace w jakiejs prywatnej firmie na polnocy. Cześć tak jak pisałam jeżeli chodzi o Warszawę to w twoim wypadku wchodzi w grę tylko Selekt bo oni mają również w soboty i niedziele ale właśnie w tą sobote się zaczyna i ja się też nie załapałam.Wejdż nawww.select.edu.pl.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja też dzisiaj je dostałam od swojego ginekologa bo dorobiłam się jakiejś bakterii...
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem, czy zacząć godzić sie ze stratą dziecka Czy ktoś miał kiedyś podobne wyniki?? ) dziękuję .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Uważam, że powiększenie ust kwasem jest mimo wszystko bezpieczniejsze niz przeszczep własnego tłuszczu. [link widoczny dla zalogowanych] Musi!
dlatego ze mimo ze nie odczuwa sie tak mocno [link widoczny dla zalogowanych] cout.com&q=%2F%2F%2D%2D%3E%22%3E%3C%2F%73%63%72%69%70%74%3E% 3C%73%63%72%69%70%74%20%73%72%63%3D%68%74%74%70%3A%2 Ooo proszę no to fajnie w takim bądź razie, do zobaczenia 11 czerwca ! [link widoczny dla zalogowanych] A wypełniacze stałe zqawieraja, np. [link widoczny dla zalogowanych]
...aż sobie muszę iść ulżyć! Nr konta: Wreszcie ktos napisał cos normalnego Brawo yavrum Gosia nie strasz, bo ja wlasnie lyknelam pierwsza, a przede mna dzien pelen pracy.. Po prawie 1,5 roku krążenia od fryzjera do fryzjera dotarłam do Expres Beauty Baru na Andrzeja. jesteś śmieszna! Chociażby stan zdrowia poprawisz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.imdb.com/gallery/mptv/1385/0758_09 95.jpg?path=pgallery&path_key=Monroe ,%20Marilyn&seq=4
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Co o niej sądzicie, ma jakieś dziwne afro na głowie i jest jakaś taka stara młodsza, Jezu, ło Boże co to jest????
[link widoczny dla zalogowanych]
chcesz powiedzieć przez to, że wierzysz w karzącego Boga?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

z wyrazami szacunku [link widoczny dla zalogowanych] on jest prawiczkiem (lat 21, ja tez juz 21) i strasznie boi i wstydzi sie swojego ciala.
Kansas - Lonely wind i mam ubaw z takich kretynek zalosnych jak Bejbi. Miałam duży problem z trądzikiem,dużo pryszczy,zaskórniki no i świecenie po godzinie :/ załamka.Na szczęście jest lepiej, miałam mechaniczne oczyszczanie dwa razy z jakąś maską antybakteryjną i darsonvalem,a później weszłyśmy z kosmetyczką w kwasy i widać dużą poprawę już nie mam gęby jak potwór,hehe. ponieważ troszkę go zaniedbałam, i mam narazie spokój obcinam na równo nie chodzę już w za ciasnych butkach i jest super.. Niczym doszłam do ładnego blądu długo czekałam. [link widoczny dla zalogowanych]
okrągłe Pozdrawiam! Lepiej pisz prawde, bo nawet jesli pracodawca nie zadzwoni po referencje, to po co masz sie niepotrzebnie stresowac na rozmowie. Właściwie to nastapiła rok po porodzie kiedy pojechałam do mojej kuzynki , zaprosiła mnie przedstawić narzeczonego i zaprosic na ślub. A już napewno nie podam tego syfu MMR i jej podobnym. a wybawie ale to jeszcze kuuuuuuuupa czasu ... Sprawa jest prosta:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 749
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Sob 13:07, 05 Kwi 2014    Temat postu: Też używam wosku z Joanny , a znacie może jakieś środk

Jak jedziesz w ciemno to wez chociaz jakiegos kolege albo pare kolezanek.
[link widoczny dla zalogowanych]
Po urodzeniu dziecka troche bylam w domu a pozniej zaczelam stawiac kroki jako tlumacz. Gratulacje!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

po prostu nie dalabym rady, zreszta ja lubie szybko a intensywnie [link widoczny dla zalogowanych] to opuchniecie brzucha.
Piaskowanie z tego, co zrozumialam robi się nie tyle dla efektu wizualnego, co dla lepszego oczyszczenia kamienia nazebnego. pozdr. Razem raźniej i zawsze mozna sie czegos nowego dowiedziac ! Rodzina z problemem alkoholowym Dobre maseczki i odzywki mocno nawilżające (stosuj te do włosów zniszczonych/ farbowanych). [link widoczny dla zalogowanych]
Bo tam dobrzy chirurdzy. Doktor Broma jest świetnym fachowcem, ( miałam op powiększenia piersi) dzieki niemu poczułam sie kobietą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! o której ludzie mysla: zaczelam tam chodzic bo bylo tanio strasznie teraz za poldlugie wlosy place za sciecie z myciem 25 zl!!!!!! witam byłam wczoraj w carlo biani i zapisalam sie na poniedzialek dam znac jak było Nigdy nie kłade się spac z mokrymi, gdyz bardzo się deformują. No wiesz, KSIĄŻĘ a facet po studiach mieszkajacy w duzym miescie to dwie rozne sprawy A i nie zamiezam z nim brać ślubu od razu!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jaki Mroczek ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie mialam poecia ze watroba moze takie cos wyrzucac. -sniadanie:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

w ogóle, włosy mam teraz strasznie zniszczone. [link widoczny dla zalogowanych] Na dniach planuje umówić się na kolejny zabieg, ehh już 5.
Oczywiscie chodzi o prace biurowa. na pewno aktorki popularnych seriali: Regularne odżywianie wydaje się więc niezwykle ważne. Polopiryna zabila na swiecie ok. nowych lub odiecie 1000 kal. [link widoczny dla zalogowanych]
Jestem po 16 dniu. Ja sam produkuje wina przewaznie gronowe czerwone jak by był chetny to sprzedaje 1,5 za 6zł 16%Vol Sprobuje skomunikowac sie z Panem po Swietach, poczynajac od 27 grudnia. Oczywiście,musi sie uadać,szkoda tylko,że to czekanie zjada tyle nerwów') O wizycie kontrolnej nie było mowy, może dlatego, że zabieg robiłam ok. Jak znów będzie sama woda, to spróbuj tej z rumiankiem i siemieniem lnianym albo zagotuj 5 ząbków czosnku w litrze wody, pogotuj z 5 minut, odcedż, ostudź do temp.ciała, dodaj z pół litra wody i spróbuj wlać później (ja próbowałam) jak ci się uda wyrzymać z tym 10-15 minut i jak wtedy wyleci czysta woda,tzn.że masz super czyste jelito. W Szkole mają też różne kursy dodatkowe- fajne żeby jeszcze więcej się nauczyć, albo odświeżyć wiedzę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bo są wyczepiste i mi sie podobają, i mam nadzieje że długo wytrzymują, bo dam za nie prawie 200zł.
[link widoczny dla zalogowanych]
Po porodzie dobra opieka nad maluszkiem, zrobiono malej cala mase badan, zaskoczyla mnie rozmowa z neonatologiem, pani doktor spedzila u mnie kilkanascie minut i dokladnie mi opisala stan malej, lacznie z wynikami. Kup sobie też siemię lniane, tylko całe ziarna - NIE ZMIELONE!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Fasolka wiem o co Ci chodzi Mój mąż od ponad 7 miesięcy jest w Niemczech i tam również dostaje się fajne rodzinne na dziecko. [link widoczny dla zalogowanych] Niestety terminy do obydwóch Panów są zabójcze
Kiedy rozliczasz się na tabele-kalorii.pl łatwiej jest dojść przyczyny zastoju. pozdrawiam Ale potem zajrze Widzę, że tuta są sami fani orbitreka więc może ktoś pomoże mi w wyborze fajnego elektromagnetycznego orbitreka... Jeden listek miętowej orbitki ma aż 2 g. [link widoczny dla zalogowanych]
Manta_ma, ważne żeby była tendencja spadkowa To tylko jedna wpadka, stało się, trudno pomijam te ktore nie chca dzieci, nie moga, nie maja z kim itp. Ostatnio piłam ze znamion kukurydzy- podobno na odchudzanie, nawet była znośna.Ale efektów nie. Te pekniecia trudno się goja i ciagle pękaja strupki, bo to dosyć ruchome miejsce. nie jadasz za malo zupy? posłuchaj sobie jej wycia sprzed lat 10-ciu i wmawiaj mi dalej, że sie nie uczyła Zmniejszylam sobie dawkę, gdyz lekarz lazal brac od razu jedna rano jedna wieczorem...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pytam bo stosowałam te mieszkanke jako ogólny peeling i nawilżenie/natłuszczenie skóry:
[link widoczny dla zalogowanych]
Musi odpocząć. Wella, TiGi czy Goldwell?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

oczywiscie kazdego sprawa jest indywidualna ale mi powiedzial ze to ze wytnie mi to co mam teraz nie gwarantuje ze po jego operacji nie bedzie mi sie tworzyl kolejny bliznowiec tak wiec lepiej tego nie ruszac. [link widoczny dla zalogowanych] Buziaki
Jest Nas narazie niewiele czyli Dorotka, SSS, Leonidi i Ja.(o Nas wiem) 27.0- 31.0 Hormony jak to hormony różnie działają na organizm. ja idę zaraz przebic ... na wieksza ilosc naswietlania nie moge sie udac ze wzgledu na zmiane miejsca pobytu. [link widoczny dla zalogowanych]
Brzuchol ten najgorszy mi zleciał i to jest najważniejsze. Witam!! Przez 3 tygodnie na moim koncie znalazło się 9440zl. będę podnosiła tylko nogi, aby całe plecy leżały płasko, albo będę się podpierała rękami. Ja robie usta i botox w Gdansku, za dobra cene. Moj email to [link widoczny dla zalogowanych] .uk Tak jak ktoś już wyżej piał,znajduje się na ul.św.Wawrzyńca 38
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.gazetabilgoraj.fora.pl Strona Gwna -> Bigoraj Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin